№14 орта мектеп

Сш.14 Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

Біздің кіріспе:

 

Іле ауданы бойынша, білім беру орталығының алдыңғы қатарында болу, барлық мүмкіндіктерді туғыза отырып, көшбасшылыққа жұмылдыру және дарынды балалардың білімін әрі қарай нығайту үшін барлық мүмкіндіктерді туғызу.

 

Біздің мақсатымыз:

 

Мұғалімдердің және оқушылардың тығыз ара қатынасына жұмылдыру, ата- аналардың мектеп өміріне белсенді қатысуына, қоғамдағы жұмыстарға және басқа адамдарға көмектесуіне ықпал ету.

 

Алматы облысы Іле ауданы  Қосөзен ауылы   Абай көшесі №1

 «№14 орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 Мектеп 1984 жылы салынған. Зілзалаға қарсы қауіпсіздігі қанағаттанарлық.

Жоба бойынша 640 балаға арналған. Сынып бөлмелерінің саны- 18. Ауданы -3251 м 2

2005 жылы шатыры жаңаланған және 2011 жылы жылу және электр жүйелері жөндеуден өтті.

Спорт зал, акт залы, шеберханалары бар.

Спорттық және әскери дайындық алаңдарының жағдайы қанағаттанарлық.

Мектеп асханасы жұмыс істейді.

Ауыз су ауылдың жалпы канализациясынан келеді.

 

Оқушылар санының өсу көрсеткіштері:

2005 - 307 оқушы, 21 сынып комплектісі, 11 қазақ сыныбы.

2006 - 310 оқушы, 21 сынып комплектісі, 11 қазақ сыныбы.

2007 - 313 оқушы, 21 сынып комплектісі, 11 қазақ сыныбы

2008 - 322 оқушы, 21 сынып комплектісі, 11 қазақ сыныбы

2009 - 353 оқушы, 22 сынып комплектісі, 12 қазақ сыныбы

2010 - 368 оқушы, 23 сынып комплектісі, 13 қазақ сыныбы

2011 - 422 оқушы, 27 сынып комплектісі, 17 қазақ сыныбы

2012 - 457 оқушы, 27 сынып комплектісі, 17 қазақ сыныбы.

2013 - 621 оқушы, 32 сынып компелктісі, 21 қазақ сыныбы.

2014 - 685 оқушы, 34 сынып комплектісі, 23 қазақ сыныбы.

Мемлекеттік лицензия №13018728. Берілген күні 29.11.2013жыл. .

 

Мектептің ашылған жылы – 1986 жыл

Мектептегі педагогикалық ұжым саны – 63

Жоғары білімді – 57

Арнаулы орта білімді – 6

Жоғары санатты – 11

1- санатты – 21

2- санатты – 16

Санаты жоқ – 15


Оқушылар саны – 685

Ұлы – 363

Қызы – 322

Үздіктер саны – 88

Екпінділер саны -  183

Слайд 1

Мектеп басшылары:

  • Райымбеков Дәуітқазы Рахметович, 1986-1991 жыл аралығы;
  • Мусин Далелхан Машханович 1991-1993 жыл аралығы;
  • Баймуханов Жақып, 1993-2013 жыл аралығы;
  • Балкыбекова Кулайым Айтмаганбетовна 10 сәуір 2013 жылдан бастап №14 орта мектеп директоры.

МЕКТЕПТІҢ БАСҚАРУ ҚҰРАМЫ, олардың ҚҰҚЫҒЫ, МІНДЕТІ, ЖАУАПКЕРШІЛІК /ЛАУАЗЫМДЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІНЕН үзінділер/

 

ҚЫЗМЕТІ, АТЫ-ЖӨНІ, кіммен және қашан тағайындалған, құжат

НЕГІЗГІ МІНЕЗДЕМЕЛЕР

ҚҰҚЫҒЫ

МІНДЕТТЕРІ

ЖАУАПКЕРШІЛІГІ

 

Мектеп директоры

Балқыбекова Кулайым Айтмағамбетовна

 

Мемлекеттік, әкімшілік, қоғамдық және өзге де басқару органдары алдында мектеп мүддесін танытуға; өз басының құқықтарын қорғауға; мектеп оқушыларымен өткізілетін кез келген сабақтар мен іс-шараларға қатысуға; барлық мектеп қызметкерлеріне өз құзіреті шегінде бұйрық (өкім беруге); БҰ қызметін тиімді ұйымдастыруға қатысты кез келген ақпаратты сұратып алуға; мектеп жарғысын, Ішкі еңбек тәртібі ережелері мен өзге де нормативтік талаптарды бұзған қызметкерлерді, оқушыларды және олардың ата-аналарын жауапкершілікке тартуға;мұғалімдердің оқу және тәрбие ісі мәселелері жөніндегі кәсіби шешімдерін толығымен қабылдауға, ал егер олар алға қойылған стратегияға қайшы келетін болса, тоқтатуға; әр түрлі мемлекеттік, жеке меншік және қоғамдық ұйымдармен ынтымақтастық туралы келісімге отыруға; шұғыл оқиғалар орын алған жағдайда білім беру ұйымындағы сабақтарды ауыстыруға және оқу процесін тоқтатуға құқылы. 

-          Басшылық жасау;

-          Мектептің шаруашылық, қаржылық мәселесін шешеді;

-          Еңбек заңдылығына және мектеп жұмысына сәйкес мектеп қызметкерлерінің міндеттерінің шеңберін белгілейді;

-          Еңбек тәртібінің, санитарлы-гигиеналық режимінің сақталуын, еңбекті қорғау және техникалық қауіпсіздік ережелерінің сақталуын қамтамасыз етеді.

-    Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте, білім беру процесі жүріп жатқан уақыт ішінде мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығына;

-    Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте, білім беру процесі жүріп жатқан уақыт ішінде мектеп оқушылары мен қызметкерлерінің құқықтары мен еркіндігінің сақталуына;

-    Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте, білім беру ұйымындағы құқықтық, қаржылық, еңбек тәртіптерінің сақталуына жауап береді.

 

Директордың  оқу ісі жөніндегі

орынбасарлары:

 

Дунбаева Гульнара Исикбаевна

 

Абикенова Клара Турлиновна

 

- Мұғалімдер кезекшілігін жасауға;

- Сабақ жоспарын аптасына бір рет тексеруге;

- Еңбек нормаларының сақталуына;

- Мектепте оқу-тәрбие процесін дұрыс ұйымдастыруға;

- Журнал тексеруге 1- 11 сыныптар

- Мектептің ішкі ережесінің сақталуына;

- «Білім туралы» заңның орындалуын бақылауға;

- Мөлтек аудан тұрғындарымен жұмыс;

 

-    Оқыту сапасына және оқушылар біліміне;

-    Оқушылар үлгеріміне; Үлгермеуші оқушымен жұмыс жүргізуге;

-    Оқу –тәрбие процесі бойынша есеп беруге;

-    Мұғалімдер кезекшілігін бақылауға;

-    Мектептің ішкі ережесінің сақталуына;

-    Емтиханды дайындау, ҰБТ-ге 11 сыныптарды даярлауға;

-    Мектепшілік бақылауды өз мәтінде жүргізуге;

-    Оқу-тәрбие орынбасары кеңесі жұмысын жүргізуге;

 

-  Мұғалімге пән бойынша білім сапасы мониторингін жасауға (жеке картотека т.б)

-  Мұғалімдерге пән бойынша білім сапасының мониторингін жасауға (жеке картотека т.б. );

- Оқушыларды жалпылама оқуға тарту бойынша жұмысқа басшылық жасауға.

 Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары 

 

Кусбекова Назира Бейбитовна 

Декембаева Назира Калиевна 

 

 

- Оқушылармен сабақтан тыс жұмыстар жүйесін жасауға;

- Сынып жетекшілердің жұмысына басшылық жасауға;

- Мектептегі тәрбиелік іс-шараларды өткізуге;
Сабақтарға қатыса отырып, олардың бейімділіктері мен қызығушылықтарын анықтауға, анализ жасауға
.

 

-  Мектептегі мерекелік, спорттық іс-шараларды өткізуге;

-  Девианттық мінез – құлықты балаларды есепке алу, олармен тиісті жұмыс жасауға;

-  Қиын оқушылармен жұмыс жасауға;

-  ОДН – қызыметкерлерімен бірлесіп жұмыс жасауға;

-  Салауатты өмір салты бойынша жұмыс жүргізуге;

-  Оқушылардың мектепте тенологиялық қауіпсіздік ережелерін сақтауына;

-  Ауыл әкімімен бірлескен жұмысқа қатысуға;

-  Экологиялық тәрбие жұмысын жүргізуге;

-  Эстетикалық тәрбие жұмысын жүргізуге;

-  Жолда жүру, азаматтық қорғаныс, өрт сөндіруші, жас достар ұйымы жұмысына ;

-  8,9,10,11 сыныптар бойынша оқушылар күнделігін жүргізуге;

-  Мерекелік сынып сағаттарының өткізілуіне;

-  Тәрбие сағаттарына қатысу, аптасына 6 сағат;

-  Тәрбиелік- әдістемелік жұмысқа;

-  Жас мамандарға тәрбие жұмысын ұйымдастыруды үйретуге;

Сынып жетекшілер бірлестігінің жұмысы.

-  Жетім балалармен жұмысқа;

-  Әлеуметтік жағдайы нашар балалармен жұмысқа;

-  Денсаулығы нашар оқушылармен жұмысқа;

-  Жалпылама оқуға тарту қорының жұмсалуын қадағалауға;

-  Ата-аналар комитетінің жұмысы; Жалпы ата-аналар жиналысы;

-  Ата-аналар лекториясы жұмысына;

-  Психологиялық микроклиматты сақтауға;

-  Оқушыларды тасмалдау бойынша жұмысқа;

-  Мектептің ішкі ережесінің сақталуына жауапты.

 

Мектеп психологы

Тамаева Индира Сакеевна

 

-Тұлғаның психикалық денсаулығына қамқорлық жасайды, ол үшін дамытушылық , психикалық ыңғайлы орта құрады, салауатты өмір салтын қалыптастырады.

- Оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар арасында ағарту және кеңес беру жұмыстарын жүргізеді: психологиялық қауіп зонасында орналасқан адамдарды айқындайды , әлеуметтік және педагогикалық босаңсыған оқушыға көмек көрсетеді.  

-Мұғалімдер мен оқушылар құқы мен бостандығының бұзылуына жол бермейді;

- Балалардың икемділігін дамыту, тұлға мәдениетін қалыптастыру ;

 

 

 

 

Мұғалімдердің біліктілігі және білімі  туралы сандық есеп

 



 

 

Білімі

Біліктілігі

 №

 Оқу жылы

Жалпы саны

жоғары

орта

аяктал

жоғары

І

ІІ

Санаты жоқ

 1

2011-2012

48

41

7

0

11

15

11

11

 2

2012-2013

52

45

7

0

11

16

15

10

 3

2013-2014

58

51

7

0

11

21

17

9

4

2014-2015

63

57

6

0

11

21

16

15

               

 

Мұғалімдердің білімін көтеру  туралы сандық есеп

 

Мұғалімдердің жалпы саны

Білімін көтерген

жылы

Білімін көтерген

мұғалімдер

саны

1.

48

2011

6

2.

52

2012

7

3.

58

2013

 5

4.

63

2014

18

                

Жас мұғалімдер туралы сандық есеп 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы саны

 

30

31-40

білімі

біліктілігі

Еңбек өтілі

 

жоғары

Ар.  орта

 

ІІ

С. жоқ

0-3

3-8

 

2011-2012

5

 

5

0

5

 0

 0

5

5

 0

 

2012-2013

5

 

5

0

5

0

 0

5

5

0

 

2013-2014

8

 

7

1

8

0

 0

8

8

0

 

2014-2015

8

6

2

7

1

0

8

8

0

 

 

























 

Мектептің кешенді мәселесі: «Қазіргі заман талабына сай, жан-жақты дамыған, рухани бай, шығармашылық белсенділігі жоғары, білімді жеке тұлғаны қалыптастыру»

 

Мақсаты: «Жеке тұлғаның сұраныстарына сай білім беруді дамытатын, оның мектепішілік тиімді моделін қалыптастыруды қамтамасыз ету. Оқу – тәрбие процесіне жаңа технологияларды енгізу. Азаматтық – патриоттық сананы, ізгілікті көзқарасты қалыптастыру, жеке бастың қажеттілігі мен дайындығын жетілдіру, қалыптастыру, қызығұшылық қабілетін дамыту, оқушыларды өмір талабына қарай дайындау.

 

Ашық қоғам принциптерін негізге ала отырып, ұжымның пікірін, мамандардың құрамын, олардың шығармашылық қуатын есепке алу, мектеп жұмысына ұжым мүшелерін кеңінен қатыстыру, әркімге ойын іске асыруға дербестік беру, оқушылар мен мұғалімдер арасында ынтымақтастық бір – біріне сенім қалыптастыру, оқушыларды өз пікірін ашық айтып қорғауға, татулыққа бейімдейтін, моральдық – психологиялық ахуал жасау – демократиялық басқару стиліндегі басты фактор. «Өз бетінше білім алуға қабілетті, өз мүмкіндіктерін жүзеге асыра алатын шығармашыл тұлғаны қалыптастыру».

 

Міндеттері:

 

* Қ.Р. Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында жеке тұлғаның білім алу қажеттілігін, дағдысын қалыптастыру;

 

* Дарынды балаларды айқындау және олардың дарындылығын дамытып, жетілдіру.

 

* Патриоттық тәрбиені басты мақсат ретінде ұйымдастыру;

 

* ҰБТ –дің нәтижесін жоғарылату мақсатында дайындық жұмыстарын ұйымдастыру сапасы мен жүйелігіне ерекше көніл аудару.

 

* Оқушылардың білімдерін көтеру мақсатында пәндік бақылау 1-сыныптан ұйымдастыру;

 

* Мұғалімдердің білімдерін, шеберліктерін оқу-тәрбие жұмыстарында көрсетуді нығайту.

 

Әдістемелік жұмысының тақырыбы: «Белсенді білім беру технологияларын енгізу арқылы мұғалімдердің шығармашылық мүмкіндігін дамыту, жоғары білім сапасына қол жеткізу»

 

Әдістемелік жұмыстың мақсаты:

 

Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін үздіксіз жетілдіріу.                          

 

Әдістемелік жұмыстың негізгі міндеті:                                             

 

1.Әдістемелік апталықтар мен күндері сапалы әзірлеп, өткізу және олардың мектеп басшылары мен мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдірудегі ролін көтеру.

 

2.Сабақтың барлық түрлерінің жоғары әдістемелік деңгейде өтуін қамтамасыз ету.

 

3.Жас мұғалімдердің кәсіптік шеберлігін көтеру жұмыстарын ұйымдастыру.

 

4.Жаңа технологияны енгізу арқылы сабақтардың сапасын көтеру.

 

5.Шығармашылықпен жұмыс істейтін ұстаздардың тәжірибесін жинақтау және тарату.

 

6.Әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру мен олардың есебін жүргізу құжаттарын реттілікте ұстау.

 

7.  Оқулық, әдістемелік және дидактикалық материалдар әзірлеу.

 

8. Оқушыларды тәрбиелеудің, олардың бойында жоғарғы көпмәдениеттілік қасиеттерді қалыптастырудың кешенді бағдарламасын жүзеге асыру.

 

   

 

Мұғалім қызметінің жүйелі рейтінгісін салыстыруға, оқу әдебиеттерін, семинар, конференция материалдарын зерделеу – мұғалімнің кәсіби қызметін жаңартуға және түпкі нәтижеге жетуге кепілдік берерліктей педагогикалық технологияны дұрыс жасауға бағыттайды. Мектепте 8 пән бірлестігі жұмыс істейді.                                                                                                                                                                      

 

  • «Шамшырақ»     қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестік мұғалімдері - 7
  • «Искусствовед»  технология, дене шынықтыру,бейнелеу, пән мұғалімдері – 6
  • «Полиглот» ағылшын тілі, музыка пән бірлестік мұғалімдері – 7
  • «Эксперт» биология, химия, география бірлестік мұғалімдері – 5
  • «Глобус» , дін тану, өзін –өзі тану пән бірлестік мұғалімдері– 6
  • «Истоки » бастауыш, мекепалды даярлық орыс сынып бірлестігі – 5
  • «Бастау» бастауыш, мектепалды даярлық қазақ сынып бірлестігі – 14
  • «Словесник» орыс тілі мен әдебиеті пән бірлестік мұғалімдері - 5

 

Мұғалімдердің ұлттық құрамы :                                                                  

 

қазақ – 57

 

орыс – 5

 

татар -1

 

Мектеп жұмысындағы оқыту әдісі – білім беру жүйесінің негізі болып табылады. Ол мұғлімдердің ғылыми әдістемелік даярлығын ұштайтын шығармашылықпен жұмыс істеуіне бағыт – бағдар беретін зертхана болуы тиіс. Әдістемелік жұмыстың негізгі мақсаты – оқу – тәрбие үрдісінің жоғарғы нәтижесіне жету. Бұл мәселені шешуде әдістемелік бірлестіктер өз бағдарламаларын шығармашылықпен жасап, жүзеге асырады. Тамыз айында педагогикалық кеңесте бірлестік жетекшілері бұйрық бойынша тағайындалды. Әдістемелік жұмыс сегіз пән бірлестігі арқылы жүзеге асады.

 

1.Қазақ тілі пән бірлестігі, жетекшісі А.Жанбабаева

 

2.Қазақ бастауыш сынып бірлестігі, жетекшісі Г.Карсыбаева  

 

3.Технология, дене шынықтыру пән бірлестігі, жетекшісі О.Сикорская

 

4.Математика, физика, информатика –Б. Куандыкова

 

5.География, биология, химия – А. Абилова

 

6. Тарих, өзін – өзі тану - Ж.Сагалова

 

7. Ағылшын, музыка – С. Нуржанова

 

8. Орыс бастауыш бірлестігі – С. Кенжебаева

 

 

 

9. Орыс тілі – Р.Басжанова

 

Тамыз айында әр пән бірлестіктің жұмыс жоспары тексеріліп, бекітілді. 2014- 2015 оқу жылына арналған нұсқау - әдістемелік хат мектеп ұжымына таныстырылды. Тәлімгер жұмысы бақылауға алынып, жас мұғалімдер нормативтік құжаттарды дұрыс толтыруын, оқыту үрдісіндегі гигиеналық талаптарымен таныстырылды. Жаңашылдар мен шығармашылық жұмыс істейтін мұғалімдердің сабақтары тексерілді.Әр пән бірлестігі жоспар бойынша онкүндіктерін уақытысында өткізді.

 

 Жас мамандалдың кәсіби іс-әрекетін диагностикалық тұрғыдан зерттеудің нәтижесінде мынадай ұсыныстар берілді.

 

1. Мұғалім өз қызметіне үлкен жауапкершілікпен қарау керек.

 

2. Оқушыларға тәртіп ережесін үйретіп, сыныпта тәртіп орнату.

 

3. Сабақ этаптарын дұрыс ұйымдастырып, бір-бірімен байланысын, жүйелілігін сақтау.

 

4. Сабақта тиімді оқыту әдістерін, жаңа технолгия  элементтерін, ойын түрлерін ұйымдастыру арқылы тақырыптың мақсатына жету,дидактиалық материалдарды тиімді пайдалану.

 

5. Жаңа материалдарды жеткілікті деңгейде қарапайым тілмен түсіндіру, сөздік  жұмыстар ұйымдастыру.

 

6. Бақылауды дұрыс ұйымдастыру.

 

7. Әдістемелік нұсқауларды оқып, білімін жетілдіру.

 

8. Тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына жиі қатысу  сияқты нұсқаулар берілді.



Мектепте 2014  жылға  Жалпы білім беру қорынан  1 472 000 /бір миллион төрт жүз жетпіс екі мың/  теңге бөлінген.

Оның ішінде:

  • оқушылардың жазғы демалысына /лагерь - 250 000 (екі жүз елу мың) теңге,
  • ыстық тамаққа - 883 200 (сегіз жүз сексен үш мың екі жүз) теңге.
  • киім-кешекке – 338 800 (үш жүз отыз сегіз мың сегіз жүз) теңге.

Оқушылар саны - 685. Мұғалімдер саны - 63

Сабақтардың ауысымдылығы: екі ауысым:

І-ші ауысымда 21 сынып, 420 оқушы.

ІІ-ші ауысымда 13 сынып, 265 оқушы.

Оқушылардың үйірме және қосымша жұмыстармен қамтылуы: 235 оқушы. 


     © Барлық құқықтары қорғалған. Алматы облыстық білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар орталығы, 2011 ж.